Medoo

Don't Judge . Just Read .

Wednesday 25 January 2012

Dear Kau .

Assalamualaikum .
Maafla lama tak update .
Haktuih . Budget ada je yang membaca .
Takpa lah . Pmr kan ?
Haih . Tahutak , harini tiba tiba aku rasa macam nak meluahkan perasaan .
Jadi tersebut lah Al Kisah .

Harini . Supposedly , hari paling bahagia aku .
Keluar dengan dia lagi .
Tak , aku tak anggap dia sebagai kekasih , ex , whatsoever korang panggil tu .
Its like , a day out with your bestfriend .
But yeah , things didn't work right .
Misunderstanding .
Jealousy ? Yeah . It kills .
One thing bothers me is ,
Kenapa dia ?
Maksud aku lahkan .
Takkan takda orang lain aku boleh taruh harapan ni .
Kenapa dia jugak ?
Pergh . Dia pernah tengking aku ,
maki aku , marah aku .
Semualah .
Apa ? Cakap belakang ?
OH TAK TAK !
Dia jenis lepas depan depan .
Aku marah , dia kata sorry .
Aku maafkan .
Someone once said ,
Why hold grudges when they don't even care ?
So yeah , everynight i was told to forgive .

The thing is . Kalau kau nak tahulah kan , wahai pembaca .
Ya .Aku Jealous .
Kau selalu ungkit kalau aku dengan siapa siapa .
Tapi , aku tak pernah ungkit pasal kau dengan dia .
Kau mana pernah sedar , kan ?
Kalau lah , aku mampus kena langgar lori .
Kau tahu , i bet the first thing you'll do is laugh . Kan ?
So great for my first post of the year :)
KBaii . Aku tahu kau tak kisah .
KitaSambungKemudian ?
FarishaMaznan .

No comments:

Post a Comment