Medoo

Don't Judge . Just Read .

Wednesday 7 September 2011

Pervet.

Ohh . i recieved a text , earlier this morning .




Wei,dah la doh.stop la contact batch aku..pasal kau dan tutt..batch aku hancur..tolong la blah..

Okay , first of all . 
What's his freaking problem ? Dah laa tibatiba text -.-" tak payah laa nak ambik my number . Hoii . its not for sale, for God sake . How i know its a 'HE' well , i don't . because its more precise to be called, an ASSHOLE . Seriously , dude. If you're reading this post , whatever. I don' give a shit if you don't pun. Apa masalah kau?


Note to the Asshole;


What's your problem ? Cakap lahh . Apa aku buat dekat batch kau ? Sampai kau kata batch kau jatuh ? Heh . Dasar pengecut . Dah laa text bhai -.-" kalau kau nak suruh aku stop benda yang aku tak buat . Whats the point ? Thenn kau nak ungkit about suspension aku ? Wehh . Tak ada kena mengena . Setahu aku lah , kalau kena 'gantung' dia tak BERJANGKIT . Pfft . Budget i'm gonna be so goddamnfreaking scared ehh ? Aku perempuan . Tak bermakna aku lemah laa weh . kalau betul benda tu aku buat , ya. Aku akan stop reply text kau yang tak berfaedah tu . Tapi , apa aku buat ? Kau kata aku jatuh kan batch kau kan, tadi ? Aku buat apa? Datang sekolah kau , melalak macam orang gila . Tu , barulah kau boleh cakap aku jatuhkan batch kau . I don't give a damn laa about POPULARITY . Tak kempunan lah weh , nak capub tak tentu pasal . Lepas tuu , you're calling me a DumbAss ? Hoii . Sedar tak ? Siapa yang bodoh sekarang nii ? Ke kau main , uhh . cakap je, without knowing what it means? Dah dah . I've had it with you . Siapa kau pun aku tak kenal . Tak payah nak kenal pun lah . Tak layak -.-" Aku bukan nak budget . like i said before, i speak for the truth . You have a problem with that ? Keep it . Aku tak nak tahu . Tak ingin pun lah weh. 
Heh . not so Mr. All Tough Guy now, are you ? Get a grip  .


Ohh . P/S; my suspension case , has nothing to do with your bach . So shut your fucking mouth , AND dude, Get a life .


kalaukaunakjadihotstuff,cakap je lah ;
Proudly,
FarishaMaznan.

No comments:

Post a Comment