Medoo

Don't Judge . Just Read .

Saturday 17 September 2011

Overboard .

Apa masalah korang huh ? Seriously . Nak cakap batchmates aku . Jalang ? Weh . Mulut tu , jaga sikit . Dah lah rempit nak mampus . Bahasa Melayu ada, kan ? Guna lah . Haih . patut lah . Korang ni kan , tak faham bahasa .No wonder . Korang syok dekat sorang tuu , she broke your heart , and you call her jalang ? Or , sebab dia layan you . Lain lah , if she's a prostitude ke , apa ke ? Hoi , mulut je besar .Nak face to face tak berani ? Haih . Dah lah , adik aku apply masuk sekolah korang -.- sumpah. Memalukan. The thing is , KAU yang layan dia dulu. Kan? Tolonglah . CHANGE . korang dah 14. years old . Matang lah sikit . Panggil sekolah korang dengan nama yang korang tak suka . Marah,kan? yang SUKA sangat maki kitorang Katak , pahal? We have feelings too lah . You guys are , uhh . GUYS . for god sake ! Mana pride ? Heh . Kalau SSP tuu . mahal sangat . And korang , SUKA. kenapa nak gunakan batchmates aku? Tak faham . Apa apalah . Aku tahu SOME of youu guys memang baik . but sorry to say, but the others are like , haih . menghampakan. Semangat batch konon ? Tolong lah -.- ohh . btw, form two tkc tak murah . mahal pun tak . We're not even on sale -.- Cerminlah diri anda dahulu sebelum memaki sekolah lain sesuka hati . Pfft. korang tak hotstuff pun lah . Perasan.
Nak jee aku post gamba PrintScreen tuu . Heh .

2 comments:

  1. faer.i know wht happened & "SORRY".as a represantative to my friends.

    ReplyDelete
  2. Fiq, i'm Sorry too , its just , my friends and I couldn't bare it anymore . Sorry :/

    ReplyDelete